کلاس زبان انگلیسی

یکی از فواید یادگیری زبان‌ انگلیسی این است که کودک می تواند با فرهنگ‌های مختلف آشنا شود و افکار مختلف را بهتر درک کند. از این طریق ارتباط بهتری با دیگر افراد برقرار  کرده و فرهنگ‌های مختلف را با آغوش بازتری بپذیرد. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که چند زبان را در کودکی یاد گرفته اند، افکارشان بسیار انعطاف پذیرتر و هوشمندانه‌تر از دیگر افراد است.

روابط اجتماعی بهتر

کودکان چند زبانه می‌توانند ارتباطات قویتر و عمیقی را با افراد مختلف جامعه داشته باشند. می‌توانند با کودکان مختلف به زبان خودشان صحبت کنند.برقراری ارتباط با دیگران می تواند به‌ سرعت اعتماد به ‌نفس را بالا برده، و کودک جایگاه خود را در اجتماع زودتر پیدا نماید.

فرصت‌های بهتر در آینده

یکی از مهمترین فواید آن مربوط به آینده‌ کودکان می باشد. بسیار مشخص است، کودکی که بتواند به زبان انگلیسی صحبت کند، فرصت‌های مناسب تری از نظر تحصیلی و شغلی نسبت به دیگران دارد. این کودک اطلاعاتی بسیار بیشتری میتواند از دنیای اطراف خود کسب کنند و مشکلات خود را با استفاده از این اطلاعات به بهترین شکل حل نمایند.

کودک چه زمانی، چگونه و چرا باید زبان دوم را بیاموزد؟

در این دوره و زمانه همه می‌دانیم که اهمیت آموختن زبانی غیر از زبان مادری تا چه حد مهم و کاربردی است، اما چه زمانی باید شروع به آموزش زبان جدید کنیم؟ چگونه این کار باید انجام گیرد؟ اصلا چرا باید کودک را با زبانی دیگر و آموزش آن درگیر کنیم؟
اکثر کارشناسان عقیده دارند، هرچه زودتر کودک با زبانی جدید آشنا شود، بیشتر احتمال دارد که مهارت کافی در آن زبان را به دست آورد. حتی برخی می‌گویند، اگر آموزش زبان بعد از 10 سالگی شروع شود، آن فرد هیچ‌وقت نخواهد توانست مانند فردی بومی صحبت نماید. علاوه بر امکان برقراری ارتباط با افرادی بیشتر در تمام طول زندگی، کودک با یادگیری زبانی جدید، از فواید دیگری نیز بهره‌مند خواهد شد. شاید از نظر شما زیاد هم درست نباشد، اما محققان دریافته‌اند با این آموزش، عملکرد کلی کودک در مدرسه بهبود یافته و مهارت‌های حل مساله وی نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین این کودک روزی در محیط‌های کاری قرار می‌گیرد. بنابراین دانستن زبانی دیگر در این مورد هم به او کمک زیادی خواهد کرد؛ همچنین فرصت‌های شغلی برای این گروه از افراد خیلی بیشتر خواهد بود.

با مهد مهداد در ارتباط باشید. پذیرای صدای گرم شما هستیم.